Mulla on nyt näemmä joku romanttinen kausi meneillään. Uudessa Novita-lehdessä oli aika paljon kaikkea hempeää ja tyttömäistä.

Malli nro 13 (valkoinen pitsitunika tooosi ohuesta langasta levenevillä hihoilla) jäi jotenkin kiehtomaan, vaikka onkin tuollaisen kookkaamman naisen päällä ja itse olen mallia kukkakeppi. Myös malli nro 57 (vaalean sininen toppi, jossa alaosa pitsiä ja korotetussa vyötärössä satiininauha) on aikas puhutteleva. Niin ja sitten vielä malli nro 43 (pikkutytön mekko salomoninsolmuja ja tavisvirkkausta yhdisteltynä) oli jännä ja ajatukset alkoivat heti laukkaamaan, että miten tuota utuisen kevyen näköistä pintaa voisi hyödyntää jossakin muualla.

Ennen kuin olen mitään uutta taas aloittanut, olen neulonut Kukkatarha-kutiletta (tunikaa) valmiimmaksi. Periaatteessa en erityisemmin pidä näistä "päätpois"-kuvista, mutta nyt teen poikkeuksen (hirmuisen järkky tukka nääs).

2335230682_125620dbe9.jpg?v=0

Miehustaan olen tehnyt kavennuksia ja levennyksiä, ettei ihan suora pötkylä tule. Mikään ihan supertimmi tästä ei tule, mutta ehkä se on sitten pidempi-ikäinen kun ei ole niin niukka.

Olohuoneen verho-ajatusta olen yrittänyt viedä pidemmälle, mutta nyt on kuudet eri verhot olleet sovitettavana ja tällä hetkellä vielä kolmet roikkuu fiilisteltävänä ikkunassa... Se on niin vaikeaa tuo valitseminen. Oikeasti se ON vaikeaa, kun pitää saada sopimaan sohvan ja seinien väriin. Seinä ei saa näyttää liian mintunvihreältä ja sohva ei saa näyttää likaisen näköiseltä. Pihkura sentään...

Edit: Ai niin, kiitoksia kovasti kaikille onnitteluista ja huivihuomionosoituksista. I'm Happy!!